Zwroty i wymiany

W przypadku gdy zamówiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań w terminie do 10 dni od momentu doręczenia przesyłki z zamówieniem możliwa jest wymiana towaru na inny lub zwrot/rezygnacja z zamówienia bez podania przyczyny pod warunkiem, że zwracany towar nie był używany, nie nosi śladów użytkowania, posiada oryginalną metkę i pudełko.

1. Co należy zrobić aby szybko i sprawnie wymienić towar?

I. Proszę pobrać stąd i wypełnić formularz wymiany.

II. Proszę dokonać nowego zamówienia "na wymianę" podając w kometarzu informację "Wymiana zamówienie nr ....".

III. Nieużywany, orgyginalnie zapakowany towar podlegający wymianie wraz z ww. formularzem oraz dowodem zakupu proszę odesłać na adres:
Sklep Galante.pl, ul. Kr. Jadwigi 9 lok. 3, 41-902 Bytom

IV. W przypadku gdy wartość nowego zamówienia przekracza wartość zwracanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje drogą e-mailową o wysokości dopłaty.

Towar, którego wymiana nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie 10 dni, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, uszkodzony, używany) zostanie odesłany na koszt Klienta.

Prosimy o staranne zabezpieczanie paczek z wysyłanymi przedmiotami w celu ochrony ich przed zniszczeniem podczas transportu.

 

2. Co należy zrobić, aby zwrócić towar?

Aby szybko i sprawnie dokonać zwrotu polecamy:

I. Odesłać zakupiony towar nieużywany, znajdujący się w nienaruszonym stanie w ciągu 10 dni od dnia doręczenia na adres:
Sklep Galante.pl, ul. Kr. Jadwigi 9 lok. 3, 41-902 Bytom

II. Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu (do pobrania tutaj) - ułatwi to szybkie załatwienie formlanośći oraz zwrot należności.

Pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone w ciągu 10 dni od momentu dostarczenia zwrotu do siedziby sklepu na podany przez Klienta numer konta bankowego.

Koszty wysyłki zwracanego towaru pokrywa Klient, koszty te nie podlegają zwrotowi.

Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie do 10 dni, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, uszkodzony, używany) zostanie odesłany na koszt Klienta.

Prosimy o staranne zabezpieczanie paczek z wysyłanymi przedmiotami w celu ochrony ich przed zniszczeniem podczas transportu.

 

3. Co należy zrobić, aby złożyć reklamację?

I. Należy pobrać i wypełnić formularz reklamacji (do pobrania tutaj).

II. Reklamowany towar wraz z ww. formularzem i dowodem zakupu prosimy odesłać na adres:
Sklep Galante.pl, ul. Kr. Jadwigi 9 lok. 3, 41-902 Bytom

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostraczenia uszkodzonego towaru do siedziby firmy wraz z wymaganymi dokumentami.

W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy lub przekazania reklamowanego towaru do serwisu zewnętrznego (zegarki) termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

Prosimy o staranne zabezpieczanie paczek z wysyłanymi przedmiotami w celu ochrony ich przed zniszczeniem podczas transportu.

 

Uwaga! Wszelkie przesyłki realizowane na koszt sklepu nie będą przyjmowane.

Pełna treść Regulaminu dostępna jest tutaj.

 

Realizacja NetArch Sklepy internetowe AtomStore

Galante.pl © 2007-2013. All rights reserved - Kopiowanie materiałów bez zgody zabronione