Listopad czyli czas na Movember

Movember (nazwa pochodzi od połączenia słów moustache – wąsy i November – listopad) – ta wyjątkowa inicjatywa ma swój początek w Australii, gdzie w 2003 roku przyjaciele Travis Garone i Luke Slattery postanowili przywrócić wąsy do życia. 

Do swojej akcji zaprosili 30 znajomych, którzy mieli wpłacić po 10 dolarów i przez miesiąc zapuszczać wąsy. Szybko okazało się, że ten element zarostu przykuwał uwagę wielu osób i prowokował do dyskusji, więc wąsacze postanowili wykorzystać te okazję na rozmowę o profilaktyce męskich nowotworów, a zebrane pieniądze zostały wpłacone na rzecz fundacji prowadzącej badania nad rakiem prostaty.

W następnych latach do akcji przyłączały się grupy z kolejnych państw – Hiszpanii, Wielkiej Brytanii czy Kanady, aż w końcu w 2014 roku przedsięwzięcie dotarło także do Polski. Z roku na rok coraz więcej mężczyzn postanawia zapuścić wąsy w listopadzie, by zwiększać świadomość swoich znajomych i bliskich, dobrze się przy tym bawiąc.

Piszemy o tym, ponieważ jesteśmy zdania, że pozytywne inicjatywy należy rozpowszechniać, a poza tym zależy nam, by nasi klienci nie tylko świetnie wyglądali dzięki naszym produktom, ale także cieszyli się dobrym zdrowiem. Zatem panowie – do dzieła! Zadbajcie o siebie, zbadajcie się i zapuśćcie w listopadzie wąsy, by akcja dotarła do jak najszerszego grona. Może przy okazji odkryjecie, że "nowy look" bardzo dobrze Wam służy?

Natomiast mężczyznom, którzy z różnych przyczyn nie mają ochoty zapuszczać prawdziwego wąsa pragniemy zaproponować nasze wąsate akcesoria, które przykuwają uwagę prawie tak dobrze jak naturalny zarost. Wybierajcie śmiało – czarne, misternie wywinięte na końcach wąsy zdobiące nie twarz, a mankiety koszuli lub drugi ciekawy model spinek do mankietów o kształcie wąsów, tym razem w kolorze srebrnym. Indywidualistom, którzy nie boją się kolorowych dodatków na pewno spodoba się wielobarwna mucha z motywem wąsów, a mężczyźni preferujący krawaty mogą zdecydować się na lśniącą wąsatą spinkę do krawata. Drogie panie – może Wasz mąż, brat czy tata nie słyszał jeszcze o akcji Movember? Podarujcie im w listopadzie jeden z naszych gadżetów, dodając do niego słówko o badaniach profilaktycznych.

Sposobów na szerzenie przesłania kampanii Movember jest jak widać kilka, więc zapuszczajcie wąsy, przypinajcie spinki, zakładajcie muchy i wyjdźcie do świata, by liczba świadomych mężczyzn podskoczyła w górę!

Dodaj komentarz

Pola oznaczone (*) są wymagane